Sundsvall

for till sundsvall imorse med familjen,
lite impuls sådär :)
men dagen har väl vare bra i allmänhet,
varit disskution ibland för han försöker lära mej hur man målar ...
-
Hittade i alla fall en vattenkokare och ett par skor,
skitgullig vattenkokare :D
nog jävlar lyckades jag få med mej två höger skor,
verkligen inte glad !!
Jag köpte diskborstar idag med,
lila, turkos och svart :D
-
När jag kom hem från Sundsvall så kom jag på att jag måste handla,
men orkade inte gå så det blev att kolla på OTH först sen gick jag.
Alldeles nyss kom Eve förbi och hämta upp mina skor,
för hon ska lämna dom hemma så Thomas kan byta en sko i veckan !
Och Eve skulle hämta lite jox som jag handlat till henne :)
-
-
Nu blire kolla på Idol sen film och äta ahlgrensbilar :D
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0