slö-söndag !

kollat på två filmer nu, ska dra på mej ziperallen och gå ner på mammas jobb snart,
för jag ska åka med dom till Tallåsen eftersom jag ska måla mer hos morbror Lasse imorn :)
Sen kanske vi ska till Bollnäs någon dag och köpa en tapetbård,
och på Tisdag ska jag till Hudik för att göa lite ärenden tror jag och
Onsdag ska jag till Eveline och kolla vad det är jag ska göra där :)
Sen ska det målas där med !
-
-
Fan vad jag är trött på att folk går på toa här,
det låter alltid här nere där jag bor när någon spolar !
-
Filmer jag såg nu på morgonen : (dom var rolig och sevärd !)
Friends with benefits
Mean girls 2
-

Nu ska jag leta fram lite kläder som jag kan ta med
mej om jag ska till Bollnäs imorn eller nå :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0