rätt smart lillebror !

vi satt och pratade om Idol nyss när vi åt,
så sa han ;
Emelie, den där killen som var nervös jämt,
varför kunde dom inte skicka han till sjukhuset och ta bort någon nerv,
för det måste ju ha med dom att göra för det heter ju NERVös ..?
Så det hade dom väl kunns gjort tycker jag för han var ju jätteduktig !
Då är min lillebror åtta år,
nog för att man lärt sej lite då men ändå :)

Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska baka något gott,
kanske lite muffins så jag kan ha något på tåget imorn :)
Sitter även och kollar om jag hittar något litet roligt till lägenheten,
ska ju på IKEA imorn med Jonna-Li och massa mobil affärer,
hon har ju funderat ett tag på en ny ;)


Idag på mammas jobb hade det kommit in två tjejer och sagt att jag var såå likt min mamma,
och jag förstod verkligen inte vilka hon mena så jag måste kika på fejjan,
och då kom vi ju på det (:
knappt några jag pratar med ..
X O X O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0