Måndag.

har varit till morbror min och målat det sista i hallen nu idag,
sen fick jag lite marabou oboy och salta pinnar :)
ska kanske dit en sväng sen om regnet avtar,
men vi ska först äta med fam. Gustavsson !
Blir att beställa pizza,
men det går lika bra det,
tror inte jag har ätit det på några veckor nu :)
-
så blir väl att jag sover i Tallåsen i natt,
och imorn måste jag till Hudik och få någon
att skriva under ett papper om närvaro,
hoppas inte att någon surpuppa jobbar ...
-

jag tycker inte om när det regnar,
helst ska det vara soligt men kan vara kallt nu på hösten,
men går väl bra med mulet oxå men sol är bäst <3
men är så glad nu när det börjar bli kallt för då kan jag
gömma mitt hår i mössan igen :D
Jag ÄLSKAR mössor !
-
Det jag tänkte beställa igår fanns inte kvar,
så det blev beigea gardiner för det passar ändå till lila (:
och sängkläder & en pläd med massa färger :D
mys, längtas som en tok nu :D !

Nu ska vi springa över till grannen,
skriver mer senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0