hell yeah !

jag flyttade den här veckan,
en ny start i mitten av livet ?
men jag behåller ju så klart mycket av det andra,
mina syskon ♥
min mamma ♥
Det känns i min kropp, mitt hjärta ..

Men aja, ikväll ska jag med Malin och några mer till Hudik för det är Hudikmarknad,
dom dricker nog men jag ska bara ta någon cider (:
Idag har jag spacklat typ en hel jävla vägg till,
tapethelvete lossna,
vettefan vad människorna som gjort det har gjort ..
-
den du brydde dig om som spela din vän 
som sedan hugger dig i ryggen vi vet hur det känns

HUR BRA LÅT SOM HELST

har just planerat att äta middag med Anna Munther till veckan,
och hyra film, massa myys !
Allt kommer ändå bli så mycket bättre nu :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0