GRRR8 !

har varit på Ljusdal och fixat lite idag,
imorn ska jag till Eveline och kolla vad som ska görs !
och på kvällen ska jag till Anna och ha tjejkväll :)
-
Men efter vi ätit med grannan idag så for vi på Ljusdal,
grabbarna skulle på träning så jag drog med
mormor och mamma till min lägenhet för att mäta och kolla :)
lommer bli alldeles jävla kanon om det blir som jag vill nu,
allt jag behöver och vill ha får plats !
Och nu har jag varit på bio med Anna, Jessica och Madde,
vi såg Jägarna 2,
nog för att jag inte sett ettan men vad gör väl de :D
-
Nu ska jag mysa ner mej med en film tänkte jag,
och självklart hittar jag Snygg, sexig & singel ..

Så nu ska jag krypa ner i mammas soffa och kolla film,
imorn ska jag upp kl. 05.30 :o
-
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0