Fredag.

började med att vakna upp hemma och väcka småbröderna,
gick ner och satte mej framför TV ett tag,
i ny soffan där hemma.
Och Thomas började gnälla att min katt hade vässat klorna på soffan i natt,
och att gjorde hon det igen skulle han slänga ut henne,
men då sa jag att jag skulle slänga ut han med ;D
och sa att det är väl bara att säga åt henne och
han fick för sej att jag sa att han skulle uppfostra henne ?
Men då sa han att det är inte deras katt,
men jag kan ju uppfostra henne minst lika mycket som dom kan göra :P ...
Men nu kommer Carro och Malin, skriver mer sen !

-
-
Sen åkte jag till mormor och morfar för jag och morfar skulle ju till Lasse och måla,
vi for dit strax innan tio och blev klar runt 15, men har bara målat en gång så jag ska
dit igen på Måndag och måla !
Ska nog även till bollnäs då för att köpa en bård och lite färg till dörrlister,
för dom är grön just nu ... ;/
Efter vi var klar idag så åkte vi hem till mormor och fick mat,
hemmagjorda köttbullar och potatis,
helt jävla underbart gott !
Har suttit där resten av kvällen tills åtta,
då skjutsa morfar hem mej och sen kom Carro och Malin och hälsade på en sväng,
dom kollade på mitt stora rum ... ;)
-
Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, tjingeling !
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0