dom dom dom ...

jag är klar hemma med målningen,
förutom dekorationen men den kommer ta ett tag så den
börjar jag med efter jag gjort hos morbror och Eveline :)
Sen ska jag fixa lite småjobb med !
-
Igår var jag i Gävle på dan med Jonna-Li,
men hittade inget mer än ljuslycktor till mamma och dom,
och maaat på Pizza Place ! <3
På kvällen så var jag med Anna hos henne och Jonte,
åt lite mat sen kollade vi på en lägenhet,
huuuur snygg som helst :D
så dit flyttar jag den 1 oktober !!
Sen kollade vi på film och bara myste.
-
Idag har jag gjort det sista hemma och planerat att jag ska till Lasse
imorn och måla och nästa vecka ska jag börja måla hos Eveline,
allt går så himlans bra nu ! Förutom folk som har lagt sej i mammas liv !!!
Förstört så jävla mycket kan det gjort, men hoppas dom löser det utan problem.
-
-
-Men nu ska jag ta och laga mat,
sen kommer mormor och morfar hit så jag ska åka med dom
hem eftersom jag ndå ska måla i Tallåsen imorn :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0