underbart !

Mår så himla bra,
jag fyller snart år,
jag vet vilka mina vänner är,
jag behöver ingen pojkvän.
-
JAG ÄLSKAR MITT LIV !
-
Om två dagar ska vi äta tårta på skolan för mej,
nog ska jag göra den själv alltid :D
en chokladsockerkaka med chokladgrädde & massa gött i,
och hundramiljoner strössel på !
På onsdag har vi vara tre lektioner den här veckan,
torsdag & fredag har vi bara en lektion,
så den här veckan kommer gå bra.
-
På lördag ska jag gå på systemet direkt när dom öppnar,
sen ska jag hem till Tallåsen och göra tårta,
förbereda för kalas :)
Efter kalaset ska jag, Jonna & Sara hem till mej och laga mat och börja smygdricka,
sen kommer det väl fler folk.
Typ Mattias, Affe, Louise & kanske Ewe :D
den som kommer kommer.
-
Hoppas du kan vara med på ett hörn med ^^
hihi.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0