mahaha !

You’re so fine
I want you mine
You’re so delicious
I think about you all the time
You’re so addictive

shit, tror det var det mesta antalet jag någonsin
haft av läsare när jag skrev om min bröstförminskning :)
visst lät det ganska spännande ?
Nog för att jag fick mindre storlek på BHarna men nog jävlar trivs jag mer med min kropp !
-
Jag har inte så mycket att skriva mer än att jag har börjat släppa ut min katt nu,
hon är så duktig och kommer tillbaka och ingen har kört på henne ♥
och hon kommer när jag visslar på henne,
som en hund, hihi, min lilla Hubert.
Igår var jag ledig från skolan så jag var med Malin från klockan två till typ elva igår kväll,
för vi bakade massa jox till hennes lillasysters tjejkväll ;)
Det var jag, Malin, Mickis, Lina och Elisa,
vi bakade bullar, muffin & chokladbollar,
jag tror hon blev nöjd :D
-
Idag har jag bakat chokladmyffins med,
dom skulle vara inne i 10 min och jag hade dom inne i 15,
men nog jävalr var dom inte klar ändå,
men god som fan kan jag löva :)
imorn ska jag bjuda bort någon för jag ska få hjälp att skruva upp mina fina EXPEDIT hyllor
som jag fick av mamma och Thomas i inflyttningspresent !

Ja just, om en vecka fyller jag 20 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRR !!!!!!!!!!!!!
Så den här tiden nästa lördag ska jag vara stupfull,
eller ja, jättefull men lagomt medvetande så jag kommer in på krogen ;)
Någon villig chafför ?
Har hittat slipsar på Dollar Store som jag ska ha en,
tror jag, annars så ska jag i alla fall ha en hatt ! ;D
-
Har fått en tidigt present av mormor, morfar & Lasse,
fick en ugn utav dom så jag kan baka och sånt där :)
Vet även att jag ska få en EXPEDIT hylla till och en TV-bänk av mamma & Thomas,
sen har jag önskat mej pengar och småhyllor som man kan ha ljuslycktor på :)
älskar att tända ljus så här när det är mörkt om kvällarna !
-
Nu ska jag hoppa in i duchen och sen kolla på en film,
mamma & dotter mys
( jag & Hubert :D )
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0