Ljusdal.

Vaknade strax innan åtta idag,
alltid lika kul att vakna tidigt, eller ?!
Kollade lite på tv och åt frukost,
sen väntade jag på att min hjälp för hyllorna skulle komma,
men skulle ju inte komma förns på eftermiddan så jag fördrev tiden med Louise,
gick på Dollar och handlade lite,
hittade fina hårda plastmuggar, deo och nagelsax.
Sen gick vi på mammas jobb och åt,
vidare på Coop där jag köpte diskpropp, muffinformar & rakhyvlar.
.
Var väl ute i 3 ½ timma tror jag,
men det var så hinla skönt ute så man ville inte gå hem :)
och fick även veta då att jag inte får mina hyllor uppskruvade idag,
får antagligen vänta till nästa helg :o
Men aja, nu ska vi vara glad,
blir serier och sova ganska tidigt ikväll tror jag,
så veckan går fort :D !
.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv; vi får se om jag orkar med en tvådagars då ;)

2011-10-23 @ 23:09:59
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0