lika bra att göra't !

Carro skrev att jag måste uppdatera bloggen,
så lika bra jag gör't :D
Sen jag uppdatera sist har det hänt så sjukt mycket,
men det som kan vara värt att veta är ju att jag flyttat till min alldeles egna lägenhet,
dagen efter på Lördagen så skulle jag och Jonna ut,
det gick skitbra och hade jättekul,
till en jävla idiot slår ut hennes tand :o !!
så vi får gå från Järnvägs till akuten,
en bra bit ...
Men det enda hon fick var Panodil,
så vi gick tillbaka på Jvgs och när vi skulle hem så vare först
en kille som började bråka ed Jonna för han var tydligen kompis
med han som slog henne och massa jävla joll !
-
Sen när vi fick skjuts fick vi veta att det hänt en olycka på vägen till Tallåsen,
en hade omkommit ..
Jag fick även veta att min äldsta vän var med så jag var så jävla orolig att det var han,
jag grät och ringde till folk men fick inte ett jävla svar förän efter ett tag,
och Robin levde, men dock inte en person som hette Matte Johansson,
helt jävla sjukt, att det ska gå så fort,
och så dumt. Jag kände inte killen men visste vem han var,
så fort jag tänker på det som hänt börjar jag nästan gråta..
Så vi åkte hem till Tallåsen för vi var helt förstörd.
-
Men nu är Robin hemma och dom hade minnesstund för Matte igår,
eller vad det var. Tänker på er, även på Henric som var med <3
-

Här kommer lite bilder på min lägenhet :D
sovrum/tvrum :
köksdel :
toalett :
hall & matdel :


Idag har jag varit med mormor & morfar hela dagen nästan,
först var vi till Gryttjesbo och fixa lite,
sen for vi hem och målade klart allt hos Lasse.
Sen åkte vi hem till dom för mormor hade gjort mat,
blodpudding och lingonsylt :D
Sen hämta vi frys och tapet saker hos mamma & Thomas,
skjutsa tapergrejs till som jag ska till mimorn och sätta tapet !
Sen vidare hem till mej och fixa frysen och så.
Resten av kvällen har jag tvättat, diskat & betalat räkning !
Snart ska jag hoppa in i duschen,
tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0