gubbjävel !

allt förstörs pga av dej !
även fast jag flyttat lyckas du förstöra,
mellan mej mina syskon och mamma !
ALLT ! Hela mitt liv !!
Började bra med att jag tapetsera klart hemma hos S & B,
sen åkte jag hem till mormor och morfar,
dom bjöd på mat och så.
Medans jag var där så ringde mamma och sa att
hon skulle ringa upp mej när hon slutat för att då skulle jag ringa
Thomas så vi kunde åka med mitt bord och stolar med,
men så erbjöd sej morfar att skjutsa mej istället så jag sa väl okej,
när vi hämtat bordet hos anders så skulle vi hem och hämta stolarna,
då var inte Thomas hemma, GISSA VART HAN VAR !!
På Ljusdal och hämtade mamma såklart ...
Så jag ringde mamma men hon kunde inte prata,
sen ringde hon nyss 3 timmar senare och sa att min katt måste flytta hit,
visst går väl bra !
Men att hon glömt att hon sagt att hon skulle ringa
och skiter totalt i mej går fan inte bra !
Och skyller på mej, att det är jag som flyttat,
så jag gjorde mitt beslut om att dom inte ska skjutsa mej längre !
Och mina planer för kvällen gick oxå i stöpet för så här två timmar innan Idol så
har tydligen dom andra planer ..!
-
Nu skiter jag i det här och hoppar i duschen.
(jajust, fortfarande inte fått ett jävla tack för
att jag gjorde om hela jävla vardagsrummet !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0