20 !!!!!!!!!!!!

Har haft bland dom bästa födelsedagen av alla nu,
började redan efter klockan tolv på natten :D
somna strax innan fyra och klev upp 7 ..
på morgonen for jag och Louise till Hudiksvall och kollade på BH till henne och systembolaget,
för jag är 20 !!!! så jag får gå helt själv :D
sen stannade vi till på Ting med tanke och prata med Maria,
lite för länge,
men vi hann tillbaka till Ljusdal innan halv ett i alla fall.
Så vi hämta tårtan, åkte på Dollar, beställde pizza sen handlade på coop,
sen var vi redo att åka hem,
när det var 45 min kvar till alla kom på kalaset :)
Fick en massa trevligt :
ljyslyktor
tv-bänk
byrå
pläd
tvålpump/tandborstskål
tavla + liten tavla
mugg med ringklocka
muffinsjox
pengar
presentkort
baily's
redgold
- och en puss.

åkte hem vid fem för att börja laga mat,
städa ihop och fixa oss,
hann med nästan allt innan alla kom,
hade trevligt som attans !
-
Drog ut på krogen vid elva och dansa järnet där,
när jag kom hem var det sviiinkallt !
Sen banka det på dörren när jag sov som bäst,
då vare Louise som kom,
men minns inte mer än att hon sa att dom måste ta hennes bil :)
imorse vaknade jag klockan 7 och det var svinkallt hemma än,
då såg jag att mina element var nervriden till minus !
-
Så jag vred upp dom och började städa när jag ändå var pigg,
men sen la jag mej i sängen och sov lite middag till 13,
så slängde jag på mej kläder och gick ner på Ljusdal och åt,
sen kom Malin och vi fick skjuts av hennes föräldrar till ICA,
handlade lite söndagsmys grejs,
ostkrokar, dricka och ost till toast :)
-
Nu ska vi ta och starta en film,
PUSS <3
love my life now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0