men va ?!

vissa människor är bara för knepig,
ena sekunden hatar dom en person och
nästa så har dom blivit älskade vänner igen.
Hur ska jag då veta vad du säger till henne
som jag sagt i förtroende till dej ? -.-
Hoppas du förstår att säger du fel saker till
den människan så kommer jag aldrig förlåta dej,
jag tycker verkligen du är en bra människa,
men gör inget fel nu bara.
Jag har inget emot att du skaffar nya/återskaffar vänner,
men glöm aldrig bort vad du har på sidan om,
vad som hänt förut.  
jag är en person som inte klarar av att umgås med samma människa 100 dagar i rad,
vissa tröttnar jag på efter en dag och vissa efter längre tid,
(om man umgås många dagar i rad)
Men även om jag tröttnar eller vad man nu ska säga,
så slutar jag inte älska mina vänner.
Dom är ju det bästa jag har,
men som alla andra människor i världen,
har jag oxå mina vanor och vad jag orkar hantera.
-
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara ett fel.

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0