måndag.

Ville verkligen inte kliva upp idag,
låg så himla skönt i min säng.
Men bara att masa sej upp,
tur äre att vi kan äta frukost på skolan
så man slipper stressa i sej det hemma.
-
Har inte alls gjort mycket idag,
eller jo på skolan spackla vi hur mycket som helst,
förhoppningsvis äre bara slipa och måla kvar imorn !
Efter lunchen så gick jag och hälsade på mamma,
hon mår lite bättre nu,
men ändå jobbigt att se henne så svag.
Hon kommer antagligen få komma hem imorn,
för hon kan äta riktig mat nu utan att må dåligt.
Men hon har ju högt blodtryck med och nå mer,
det får hon medicin för så går väl över,
kollade även mitt blodtryck då eftersom det ligger i släkten,
men jag hade nästan perfekt !
-
Sen kom en sköterska och bjöd på bulle & saft,
efter det gick vi till allrummet och kollade en sväng,
mamma ville veta vad hon skulle få för mat.

Jag åkte hem 16.25 så jag var hos mamma i 3 timmar,
n'r jag hoppade av bussen ringde jag upp Malin
och hon frågade om jag ville följa på bio på Torsdag,
och det är klart jag vill :D det är Twilight !
när jag kom hem så ropade jag hem Hubba Bubban min,
hon har varit ute hela dan.
Sen stoppade jag in kroketter i ugnen och värmde sås & kött,
och det var lika gott idag som i Torsdags ! :)
-
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli åtta,
för då börjar CSI :D nya avsnitt !

Jag vågar inte bli kär,
det är väl tur ändå för då hade
jag förstört vänskapen med dej,
men jag kommer nog ha väldigt
jävla svårt att bli kär,
speciellt om jag bestämmer
mej för att inte bli det.
Och du betyder för mycket som vän
för att jag ska vilja förstöra det <3
även om jag inte känner dej lika väl som vissa andra.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0