lite snabbt.

Ja den här veckan har ju bara rullat iväg,
men vad gör väl det,
tycker det är helt okej med helg faktiskt :D
Och den här helgen är lite spec,
för ikväll ska jag till min pappa och träffa hela den sidan av släkten,
dom ska bjuda på mat och så blire väl lite fika :)
Kommer bli så bra så.
Imorn så äre halloween fester överallt,
så får hoppas allt slutar som jag vill.
-
i've done it.
-
Nu ska jag ta och sminka mej lite,
sen kommer lillebror Gustaf och hämtar mej :D
-

Igår färgade jag mitt hår svart igen,
för jag var så trött på att alla i Ljusdal ska ha rött,
det är min färg !!
Men aja, så stack jag inte ut så kan jag lika gärna ha svart
och göra mej annorlunda på något annat sätt :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0