klapp på röva,

Söndagen var myspys,
skönt att bara sitta rätt upp och ner en dag,
bara vänta på att hemska skolveckan ska börja.
Somnade iallafallmed ett leende på läpparna,
blir så glad av att vara med dej,
enkelt och bra !
-
Igår efter skolan så kom Louise och hämta mej,
sen åkte vi till Tallåsen för mamma bjöd på mat,
spagetti & köttfärssås, gott !
Sen kom grannarna ner för dom tyckte vi skulle komma ut i skogen och leka,
sagt och gjort så sprang vi ut i skogen och lekte kurragömma,
dom hittade knappt mej fast dom nästan gick på mej :D
Sen tog vi en tripp till järnvägen för att kolla när tåget kommer,
skitfränt med ljuset som kommer från loket (?!)
Sen vare läggdags för grabbsen och vi hade mys framför tvn,
slog igång en film och somnade :)
-
Idag gick vi upp till en annan granne och började tapetsera,
blir skit snyggt där,
har en vägg kvar att göra,
men den ska jag göra imorn för jag ska ändå dit på kalas,
för Alfons tyckte "mar än gärna" att jag skulle komma !
För söt den grabben (:
Så nu sitter jag hemma och ska kolla på nästa vecka DH,
sen blire sova,
min kropp är trött ...


Här är Alfons vägg som jag gjorde i Fredags:

Nu ska jag in på IKEAs hemsida och kolla,
för jag behöver massa jox därifrån,
bl.a. en taklampa och julprylar !
För snart är det första advent :D
vilket betyder att det är 5 och en halv vecka kvar till julafton,
och jag längtar som en liten unge igen,
det känns som att den här julen kommer bli något alldeles extra !
-
Nu ska jag mysa ner mej i soffan,
kolla på nästa veckas DH och vänta på att veckans ska börja på tv :)
-
PUSS PÅRÉ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0