Jösses.

Skola, rätt trött på vissa saker som har med den att göra,
idag har jag verkligen inte haft en bra dag,
allt har känts som om det skulle rasa samman.
Men näst sista lektionen fick jag veta att jag klarat ett samhällsprov,
ANDRA provet utav nio som jag klarar på första försöket :D
så nu äre en inlämnings uppgift och sen alla 7 restprov kvar ...
-
När jag kom hem så hämtade mormor & mamma mej för då skulle jag till Tallåsen på kalas,
Alfons fyller ju sju år idag !
Så slängde i oss mat och städade när vi kom hem,
sen gick upp till dom för att fika lite,
åt en god tårta med gelehjärtan somAlfons gjort själv tydligen :)
-
Nu sitter jag hemma i min egna lya och väntar på att min katt ska komma hem,
ska väl ut och vissla och ropa på henne snart :)
ska vi äta lite ostkrokar hon och jag !

Fick en ny kompis idag med,
Jennys syskonbarn,
hon ville gärna sitta i knä men blev för blyg.
Hon var ju även där igår när jag
tapetsera så hon var nyfiken då med :) hehe.
-
Nu ska jag kika vidare på G.A
PUSSHEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0