igår var vi full för kärlekens skull ..

men den kärleken hör inte till mej i alla fall ;D
-
Louise kom hit ganska tidigt igår,
och hon hade med sej halva sin garderob för jag
hade fortfarande beslutsångest över min utklädnad,
men med en tripp på dollar så bestämde jag mej ändå för att vara en ängel.
For Affe var så snäll och limma mina vingar med :D
For vidare till Tallåsen och lämnade present som Mattias skulle ge bort,
sen så vare till att färga håret ( dock inte på mej själv den här gången )
Hoppas du blev nöjd ! :)
Sen vare bara hem och byta om för att ta sej till Mattias och Affe på fest,
hade hejdundrans kul kan jag tala om,
blev lite "ledsen" en sväng men allt gick bra.
När jag kom på Stadt så träffade jag Ewe, Mimmi, Sofie, Kim och någon mer,
så jag kom längre fram i kön än tänkt :D
-
Kvällen blev kanon ! <3

Imorse när jag vaknade var jag fortfarande full,
och strax innan 10 så kom hela familjen hit,
inklusive Sigge !
Blev inte hemma så länge för vi gick in på mammas jobb och åt lite mat,
bakismage och känslig mage är inte att rekomendera.
-
Resten av dan blev det filmmaraton,
två Paranormal activity och en komedi,
behövdes en komedi efter dom filmerna.
Hade behövt sängsällskap med,
men icke sa Nicke.
Nu äre Pan Am och sen krypa till kojs,
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0