humöret.

Igår på julskyltningen gick jag som sagt med mammas familj och Gustavssons,
så som jag längtat efter dom små tjejerna,
mina favvisar :) <3
Clara sovde först när jag träffade dom men under tiden på Ljusdal vaknade hon
och hon blev överlycklig när hon såg mej :D
Alma blev oxå glad, gick och höll mej i handen,
ett tag tills hon börja bli trött och ville vara med sin mamma (:
-
Sen åkte vi till Tallåsen för att äta lite mat,
även en mexico macka denns gång,
en barn ...
Men Micke skrattade åt att jag inte åt upp och sa att jag skulle tagit en barn,
när jag sa att jag gjort det blev han tyst,
han ville antagligen skratta (: men mer mat till han ! höh.
-
Sov i Tallåsen så imorse när jag vaknade skulle jag åkte med Eva ner på Ljusdal,
men hon var sjuk på nå vis så då fick jag vänta på att Thomas skulle skjutsa ner mej,
för vi skulle ändå på sjukhuset med lillebror William,
efter det så följde jag med mamma och Thomas till Hudik för då kunde jag hämta mina egna målarsaker.
Blev en tur på Jysk & Dollar,
på Jysk köpte jag ett par sypersöta varma strumpor,
som man bara kan ha inne.
Och på Dollar blev det tvål, toamedel och extratandborstar ;)
Fick även mat på Donken av mamma och Thomas,
gött som attans vare,
blir inte så ofta man äter där nu för tin.
-
Sen for vi hemåt,
William fick medicin och sen åkte vi hem till min morbror och målade,
men han vet inget för han är i Thailand :D
Han hade alla lister gröna förut (tak, fönster och golv),
men det ska nu bli vitt och väggarna som varit vit ska bli ljusgrå !

Nu sitter jag hemma i min koja i Ljusdal och kollar på massa soffor,
älskar att kolla efter möbler och tur äre att folk behöver
så jag har ännu mer anledning till att kolla :D
Synd bara att en själv inte kan ha dom soffor man vill,
men får väl förhoppningsvis sitta i soffan åt den jag letar åt ! ;)
-
Nu ska jag fortsätta kolla på CSI och äta smörpopposar !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0