Halloweenfest.

fick nachos igår hos pappa,
det var gött som attans,
spec när man knappt ätit något på dan (:
sen fick vi tårta som var massa god,
och det var lila strössel på :D
-
Det jag fick var :
500 :- på IKEA
pengar
kökshandduk
ljuslykta
tjockstrumpor

Så här sitter jag i ziperall och tjockstrumpor nu,
så jävla skönt !
Väntar även på Louise som ska komma,
vi ska kolla vad vi ska klä ut oss till ikväll,
jag har "vetat" hela veckan att jag ska vara en äängel,
men så fanns det inga fina vingar så jag måste göra själv,
eller ja Affe ska göra dom :D
Men nu har jag beslutsångest om jag ska vara en vit ängel eller om jag ska vara en svart,
eller om jag ska ha 70 tals kläder,
men om jag ska vara en ängel ; hur gör jag då en gloria ? :o
-
Nu ska jag väl ta och leta fram nå kläder för jag och Louise ska på Ljusdaloch äta,
PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0