hade jag inte haft öron ....

hade jag så gott som smila runt :D
mitt liv känns jäklarns bra just nu,
jag fick helg idag och jag har jobbat hos Matte och Jenny,
är grymt nöjd med mitt jobb efter lite slit :)
Jenny hade bakat lussebullar medans jag jobba så när jag var klar fick jag smaka en sån,
gött som attans kan jag lövare !
Men min dag på skolan har inte heller varit så seriös,
började med att ha Projekt & företagande,
då satt jag och Cissi och spelade angry birds,
gick ju som det gick ;)
Jag fick även ett nytt namn ; Failormoon !
Sen på samhällen så satt jag och kollade fejjan för jag kan verkligen inte arbeta på skolan,
finns ingen koncentration.
-
Har börjat gjort julfint här hemma nu,
satt upp julstjärnorna och köpt en adventsljusstake,
nu väntas bara julgardinerna som jag ska få av Jenny,
dom är finfina !

Jag har sett en alldeles ursnygg klänningpå Nelly nu,
jag bara dregglar ihjäl mej på datorn,
dock är man för fattig för att köpa den så den önskas i julklapp !
-
Men nu ska jag ta och njuta av mitt liv framför tvn,
puss på er och sov så gott !
Det ska jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0