fullt ös hela veckan.

Som jag skrev i måndags så var jag ju till mamma då
och hade även massa mer planer för veckan,
och tack och lov för min kropps skull så gick allt enligt planerna,
förutom på onsdagen men det kommer vi till ;)
Tisdagen : Var på skolan och spackla sen fick jag åka hem strax
efter lunch för jag följde med mamma,
när jag kom hem sov jag middag i en halvtimma i väntan på att klockan skulle gå,
sen gick jag in på Ljusdal för jag skulle till Mattias och Affe,
men dom var inte hemma när jag kom på Ljusdal så jag gick upp till Ewe och Neo och hälsade på (:
dom bjöd på fika och kollade på lite dopbilder.
Sen gick jag ner till Mattias och Affe,
började färga håret och det var jävligt bökigt med dessa jävla pulver ..
Men det blev ju ganska bra ändå, men det räckte inte
till allt så vi fick springa ner och köpa mer på Ica.
Gick hem därifrån halv elva på kvällen,
rädd som ett as.
Onsdagen : Åkte ut till lärarens hur som vi spacklat i
och slipade och målade taket en gång,
bara två ggr kvar ...
Sen när vi kom in på skolan vare till att slänga i sej maten
och springa på Samhällslektion,
började på ett nytt område igen,
dock tycker jag att det handlar om samma sak ändå.
Sen hade vi en lektion till och efter den åkte jag med Denise & Amanda till Bersjö,
Amanda sökte jobb & hon fick det, you go girl :D hehe.
Sen åkte vi hem till dom i Gnarp för Amanda skulle fixa med sin häst lite snabbt,
och vi skjutsade hem Denise.
När vi gjort det vare bara till att åka tillbaka till skolan,
dom bjöd på hamburgare till middag.
Sen satt jag och Amanda där på skolan coh informare till klockan åtta
för jag skulle hinna med 20.20 bussen hem,
men när jag väl sitter på den jävla station så står det bara Delsbo på bussen,
så kunde jag ju fan inte åka hem ändå,
så jag fick sitta där i lite över en timma och vänta ...
Var bara till att hoppa i säng när man kom hem klockan halv elva.
Torsdagen : Började dagen på skolan med att måla några tavlor,
eftersom vi har startat ett UF-företag på skolan där vi ska sälja tavlor,
vi är fyra stycken från våran klass som gör det.
Sen hade jag samhälle igen,
men gjorde prov den dagen,
tror det gick ganska bra,
men det ska jag inte säga för då blir jag galen när jag får ännu ett IG..
När den skoldagen var slut så gick jag ner på stan och väntade på Malin,
hon kom ner runt tre och då tog vi en fika i väntan på dom andra som kom runt fyra,
när dom kom så gick vi på pizzahuset och åt mat, NACHOS !!
Sen hämtade vi våra biljetter till bion och mötte sen upp Wilma och Olina,
när vi gjort det gick vi in på bion och satte oss.
Kan ju säga att filmen är lätt värd att kolla på,
men sitt för fan inte långt fram med känsliga öron :D höhö.
Vi kollade på Twilight om ni missat att jag skrivit det i måndags.
När jag kom hem runt halv nio så checka jag fejjan och somna sen som en stock.
Fredagen : började jätte bra men sms,
åktesen ännu en fredag till skolan för en enda lektion,
men då var den här ännu kortare för vissa kan inte hålla käften
på lektioner när man ska skriva så vi fick åka hem och jobba,
och nästa fredag är inte läraren där så vi har hemarbete !!
När jag kom hem så diskade jag och slängde i mej lite köttbullar,
Thomas kom och hämtade mej sen och när vi kom till Tallåsen bjöd Jenny och Matte på fika,
sen tog jag och Jenny en tripp till hennes mamma för att hämta bullar och hjälpa henne med matvaror,
efter det så åkte vi på Ljusdal och hämtade bröd hos Janssons bröd,
skitgott bröd har dom !
Sen hämtade vi tapeter och jox på Hillboms,
då vare bara till att åka hem till dom och börja sätta upp tapet,
det blev skitsnyggt, kan lägga upp bilder sen,
orkar inte föra äver från mobilen nu.
Dom bjöd på lasagne och jag fick med en bullpåse hem,
när Jenny skjutsade hem mej så kände hon ävn på min bebis mage,
för jag tror hon väntar kissebebisar vilket Jenny oxå nästan är säker på,
ska bli spännande och se hur länge det är kvar och hur många & söt dom blir :D

Tänkte kolla på film, äta chips, ostkrokar och dipp,
men eftersom jag är så snäll så sparar jag dom tills imorn kväll,
för söndag äre mystid ! (:
Nu på morgonen har jag tvättat två maskiner med tvätt,
letat bikinin & klippt tovor på min katt,
och när jag letade bikinin som tog en & en halvtimma så
hittade jag en påse med kläder med prislappen kvar på ;)
Nu ska jag hänga en maskin med tvätt och leta fram badgrejer.

Kan berätta en läskig sak,
igår när jag kom hem så letade jag lite snabbt efter min bikini men hittade den inte,
ch när jag somnat så drömde jag om den i natt att den låg i min gamla tv-bänk,
så jag kollade där imorse men den låg inte där men nog låg den i väskan som låg på den :D
inte den här bikinin för den har jag vetat ar jag haft hela tin.

Puss på er, ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0