freeeedag !

Middagen blev kanon igår,
var hur god som helst,
nästan så jag kan kalla mej själv mästerkock ;)
Blev även en cider till maten,
det smakade inte heller helt fel.
Min kväll slutade perfekt.
men jävligt förvirrad är jag.
Dock sov jag förjävla oroligt i natt igen,
har väl med nacken, skavsåren & mamma att göra,
men jag kom upp i tid i alla fall,
klockan halv nio kom läraren och hämtade upp mej ute vid vägen,
sen drog vi vidare till Järvsö för ännu en dag med information.
När vi gick in i klässrummet vare en kille som frågade mej ;
går DU bygg ?
Samma i den andra gruppen vare en killa som oxå frågade om jag var elev på byggprogrammet,
jag menar äre nå fel med att vara tjej där eller ?
Man ska väl för fan jobba med det man trivs med,
och kön har fan ingen betydelse inom arbeten längre !
-
Jag trivs som fisken i vattnet på måleri,
jag får göra något jag tycker är roligt att göra och tröttnar inte efter en vecka,
det är så himla rofyllt så man hinner få så många
bra svar på alla frågor man har till sej själv.

Efter att vi varit i Järvsö blev det mat på Sibylla,
dom skrattade när jag åt en fun-box ( ? )
orkar man inte mer så gör man väl inte :D
Sen kom Louise och Minnah in på Ljusdal så vi gick där och filosofera,
jag köpte även en doppresent till Neo som ska döpas imorn !
Hoppas dom blir nöjda med presenten <3
-
Sen tog vi en fika på Finess,
mycket trevligt,
man behöver verkligen sån tid ibland när man sitter så och bara tare lugnt.
Kolla på (en) vissa kill(e)ar med ;D
sen var dagen helt okej.
När vi kom hem till mej hade jag så ont i min kropp så jag lae mej i sängen,
dom satt i soffan och kollade på tv.
-
Strax efter fem så skjutsade vi i väg Minnah till Camilla & Joel,
för hon ska sova där i natt,
efter vi lämnat henne åkte vi och åt kinamat :D
åt ytterst lite så jag fick med mej en "matlåda",
så blir väl kinamat imorn med till middag.

Nu ska jag slå igång en film,
och hoppas på det bästa ...
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0