frånvarande ?!

Jag är nog inte så frånvarande i verkligheten som jag är i min hjärna,
jag förstår liksom ingenting just nu i mitt liv.
Men ändå så har jag det så grymt bra,
dom jag umgås med får mej att må så himla bra !
-
Men så kommer tankarna på denna äckliga människa,
så får jag ont i magen och vill spy direkt,
du förstör så jävla mycket.
Du kanske är vacker och har "fint" hår,
men tvättar du ditt fejs så ser du lika
äcklig ut som du ser ut på insidan.
Du är fan inte värd mycket du eh,
förstört så jävla mycket som har med mitt liv att göra.
-
Men ändå har jag kvar den jag behöver och du har dina kukar,
sju om dan eller vad var det nu igen ?

Ikväll har jag skrivit samhällskunskap,
men jag är fortfarande inte klar,
jag har fan inlärningssvårigheten till max när jag inte
förstår efter en lärare har sagt 20 ggr hur jag ska skriva.
Men jag har iallafall fått ut det jag tror mej behöva ha med !
-
Jenny har även varit hit och satt upp gardin med mej,
men efter att båda mätt så var gardinen ändå för lång :o
det blev bra ändå !
När vi var på dollar och kollade efter krokar så har dom fan inga,
så det var fan ingen bra dag idag för pyssel.
Och min grej kommer jag väl inte få ge bort,
för det finns väl varken tid, lust eller ork till det från någon sida, eller ?
Nej men just,
nu ska vi vara glad,
har ju hela helgen på mej ... eller inte ?!

Mamma, Thomas, Ludvig och Veronica kom till Hudik och hämtade mej idag,
för dom skulle på ÖoB för att köpa nå burar till Veronicas katter (:
Men innan var vi på H&M,
där köpte vi lite jox.
Sen blev det mat på donken,
men idag hade dom rosa glas,
inte lila som i måndags !
Men söt som jag är frågade jag om det fanns
några lila kvar och då fanns vara visningsglaset,
men det tog jag :D LILA <3
-
Nu ska jag kolla på Greys,
sen ta en dusch och sova,
hoppas på en bättre idag imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0