förvirrad.

jag saknar inte dej,
men jag vill verkligen göra det.
jag väntar på att du ska skriva,
men jag vill skriva ändå.
jag vill veta vad du gör,
men ändå så vill jag inge spec ..?
-

Idag har jag, två lärare & 4 elever till från bygg varit på Stenhamreskolan,
vi informerade om bygg och vad vi har gjort och varför vi trivs.
Synd att många elever var blyg eller lände sej tvingad att gå på den där infon,
dom har knappt börjat nian så ska man försöka veta vad man ska gå för linje,
det är så hemskt.
Men borde få ett år (eller något) efter nian till att testa dom linjer man kanske vill gå,
som cirkulationen på bygg man får fem veckor för varje inriktning där,
och skulle man få kanske lite mer på varje linje man vill så kanske allt skulle gå enklare ?
-
Vi var i alla fall klar strax efter 10 på skolan så vi åkte och åt på mammas jobb,
skolan bjöd ;)
Imorn ska vi i väg till Färila och informera där,
får se hur lång tid det tar och vad man får för mat då :D
-
Efter vi ätit åkte jag till Tllåsen för mamma slutade två och Ludvig ett,
så jag åkte och tog emot han hemma,
dock kom mamma hem bara en halvtimma senare för hon har ont i magen ..
Sen kom morfar dit och sågade en hylla åt mej,
så nu kan jag ha massa mer ljuslyktor och sånt därnt !
Morfar har nu skjutsat hem mej,
tänkte åka hem på annat sätt men det blev inte så ...

Nu ska nyfikna jag laga mat och hoppas morgondagens förmiddag går fort !
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0