Dop, stress & förträngning.

Vaknade vid halv sex i morse,
somna sen om igen och sov till strax efter sju,
då vare till att kliva upp och göra sej i ordning.
För kvart över tio kom Thomas och grabbsen och hämtade mej,
då skulle jag i väg till Fäla på dop (:
Ewe sjöng och sen vare massa jox som prästen sa,
och hon sjöng finfint !
-
Sen blev det fika,
massa gött.
Efter det öppnade dom presenterna,
och dom/han fick hur mycket fint som helst (:
När jag kom hem hann jag vara hemma 20 min,
sen ringer Louise och säger att dom ska festa,
så dom kommer hit & hämtar mej 14.54 & systemet stänger 15.00,
men nog jävlar hann jag in i alla fall,
2 minuter innan dom stängde ;)
-
Så nu blire till att hoppa in i duschen och göra sej fin !

Jag vill inte,
men vad fan ska jag göra.
Du gör det inte lättare för mej,
men jag vill inte få det värre heller.
Om allt kunde ge ett svar ?
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0