dagen försvann.

Igår följde jag som sagt Malin ut till en häst utanför Ljusdal,
den skulle borstas & göras fin :)
Sen när jag kom hem så städade jag,
dammsuga & la in alla kläder i mina hyllor !
Hade tänkt att göra spagetti & köttfärssås igår,
men eftersom jag fixa en massa så värmde jag nachos sen helgen.
-
När jag gjort allt så slog jag igång en film och väntade på att andra tvättmaskinen skulle bli klar,
sen vare bara till att hänga den med,
sen ringde Louise så pratade med henne ett tag :)
Slog igång en till film och tänkte lägga mej i tid men så blev det inte eh,
somna runt halv fem i natt ..
Vaknade vid sju och sen somnade jag om till tio kanske,
men nog mår jag bra ändå !
;)
På eftermiddan drog jag ner på Ljusdal och var med Louise en sväng,
hade lite att prata om för min mamma är knas, höhö,
sen så gick jag hem när hon åkte hem till Fäla.
Så nu väntar jag bara på att jag ska få hämta mina dörrmattor ...
-
Imorn ska jag till Tallåsen och hälsa på Eva, Clara, Alma och Minnah som är där ;)
Clara ringde mej nyss och sa "Emme, esske dej" <3
För söt dom där barnen !
Nu ska jag hoppa in i duschen för en andra gång idag,
för jag kan tala om att det tyvärr inte är kallt ute,
vill ha snö och köra massa skoter nu ju :D
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh!!! skoooter! :D

2011-11-02 @ 10:28:39
URL: http://louiseahs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0