challange.

Jag har fått en award/utmaning av Denise Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.


1. När ingen ser eller hör mig… är jag antagligen ensam, och kan känna mej bortglömd.
2 Jag går aldrig hemifrån utan… mobilen, nycklar & plånboken.
3. Min blogg heter som den gör för att… ae blir ä och eftersom jag inte pratar rikssvenska så blire när man säger mitt namn typ Ämäli, och ä funkar ju inte på sånt här så då blev det aemaelii.
4. Om jag vågade skulle jag… sagt till varenda människa som någonsin sårat mej att dra åt helvete !
5. Om 10 år kommer jag att… vara 30 år. Känns väldigt långt bort, men förhoppningsvis ha fast jobb och minst ett barn. Ha en sambo (låter skitfult, i know) och endast dom riktiga vännerna kvar i mitt liv.

Jag skickar vidare denna utmaning till Jonna, Ewe, Louise, Malin & den som vill ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0