beslutsångest.

Idag skulle jag ju ta bussen kl. 8 till Tallåsen,
men så trött som jag var tog jag lite sovmorgon,
jobbade då lite längre in på kvällen !
Men det blir iallafall skitsnyggt hos Lasse,
bra mycket ljusare när fönstren inte är grön längre.
Köpte världens snyggaste datamus idag,
en trådlös på Dollar,
det är HSM på den ;) HAHA.
-
Till middag åt vi hemmagjord langos,
dock åt jag inte allt man ska ha på men gött ändå.
Och så fick man ju ont i magen då,
som vanligt.
Blir apoteket någon dag och köpa medicin.
-
Nu sitter jag och väntar på att Desperate Housewives ska börja,
medans så kollar jag lite efter julklappar till folk,
men vet ju inte vilka jag ska köpa till.
Och vad önskar sej alla ?
Tänk på att jag är en fattig student ;)

Ska till Gävle någon dag här,
men vilken dag,
på fredag äre ju planerat med glögg och pepperkakor ..
Men vill ju på IKEA och träffa min efterlängtade kusin <3
hon och pöjken hennes har ju flyttat ihop,
så vill ju se lägenheten ! :)
-
Men nu ska jag ta och leta lite mer julklappar,
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0