badhuset.

Louise kom och hämtade mej igår för alla planer blev knepig,
men det löste sej ju tack och lov ändå :)
Så hon hämtade mej och sen hämtade vi halva min familj i Tallåsen,
för vi skulle hem till Louise och skruva ihop hennes säng,
men så långt kom vi inte,
blev bara tvn och en hylla som togs ner,
sen vare dax att åka och äta :)
mamsen bjöd på mat för att jag och Louise skulle ta hand om barnen på badhuset.
Jag åt en mexicomacka,
som den smakade gott !
Det var så det knullade i munnen.
-
Sen åkte vi och bada,
satt först i lilla bassängen och njöt av värmen där,
men blev så arg på vissa ungar så jag skulle då fan oxå åka kanan,
sagt och gjort,
första åket blev ju ganska bra,
men nästa så kom jag på att drar man upp benen i fosterställning gick det skitfort,
och ja, man gjorde ju även illa sej lite mer,
mitt knä gör jätteont i dag (:
-
När dom skulle skjutsa hem mej så om vi inte ens halvvägs
upp för backen för det var nå grönjävligt halt,
så vi fick backa ner igen och sen fick jag gå upp en annan väg.
Blev att kolla lite på en film och sen somna,
för gudars vad man blir trött av att bada.

Snart ska jag ta och äta lite frukost,
sen ska jag städa lite här hemma,
dammsuga & törska golvet.
Sen till tidig middag ska jag då fan äta nachos,
för det är jag sååå sugen på :)
Och ikväll blire filmmys,
det är trots allt söndag !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0