1 advent.

igår blev det fest,
så följde med Affe och Mattias på systemet,
sen for dom till tallåsen och jag gick till långgrannen,
dax att färga och klippa hår igen. (inte på mej)
Blev skitsnyggt !
-
Sen hämtade Mattias mej för då skulle jag hem till dom och börja dricka,
det blev som det blev men hoppas det är bättre.
Sen for jag på krogen med Louise och Carola,
var där i någon timma sen fick jag så ont i magen så jag åkte hem,
men var ju vaken till klockan sex imorse ändå .. :)
myspys !
-
Nu äter jag frukost med adventsljuset tänt,
och till frulle äre nudlar, limpa och ett glas juice :)
snart ska jag börja leta lite kläder för det är julskyltning i Ljusdal,
och det har ju snöat så då blire varma kläder på !
Synd bara att man inte kunde gå med dej,
för då blir allt ännu värre ..
För dessa jävla skvallertackor.

Ikväll ska jag iallafall kolla på Grinchen för det fick jag inte igår,
för då vare dumhockey på tv.
Men nu ska jag äta mina nudlar innan dom blir kall,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0