Vänner ...?

Hur är en vän, en riktig vän ?
Jag vet ju inte vad ni tycker men jag kan ju skriva mitt tycke,
för det får jag här !
Jag tycker att en vän ska inte prata skit om en,
även om man är trött på personen så säger man inte saker om personer till andra.
Jag skulle inte berätta något för någon om jag blev ovän med min kompis,
för den vet ju minst lika mycket saker om mej.
Man ska inte ta varandra för givet,
man ska uppskatta varandra och ta vara på varann !
En vän ska inte behöva säga "säg det inte till någon"
till en annan vän om den berättar en hemlighet,
det märker man väl på samtalsämnet om det är känsligt eller normalt att prata om ?!
-
Är så fruktansvärt jävla trött på allt skitsnack,
BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD !
Äre inte så dom säger ?
-

Min dag började med en öm helveteskropp,
snorig och lite halvhes,
har fan inte tid att bli förkyld igen så jag hoppas det är allergin bara !
Blev att ta allergitablett i alla fall och någon alvedon,
sen gick det alldeles utmärkt att vara på folkrace,
hade ju inte tid att ha någon värk då,
massa snygga killar och grymma bilar :D
Och jag lovar, det var snygga killar !!
Filosoferade även runt med Alma och Clara,
tur man har dom så man inte blir uttråkad eller har tid att tänka för mycket (:
(det har jag en förmåga att göra ju...)
När vi kom hem så blev det pizza och sen gick vi ner till
Anders för han har fyllt år men var utomlands den jäveln,
men aja han bjöd ju på lite tårta så lite lugnt äre väl nu !
Synd bara att mår illa av att äta.
|
-
|
Nu läste jag just en information som fick mitt hjärta att stanna i någon sekund,
inte bokstavligt,
men får hoppas att allt man läser på internet inte är sant :D
Och vet ni en annan sak,
jag var inte rädd att Joden skulle gå under idag,
jag var rädd att allt skulle försvinna på någon sekund,
allt man gjort, allt som finns & alla man älskar,
POFF så kanske allt bara skulle vara borta ..?
usch.
-

'
xOxO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0