Torsdag.

Jadu, var ett tag sen jag uppdaterade nu,
men haft fullt upp med att ta vara på tiden med min kusin när hon varit hemma,
hon kom hem i Torsdags så hade ju filmkväll med henne och familjen hennes då.
På Fredagen så hade vi mys med Talang och BigB med gotta,
stjärnor, grönsaker och dipp :) mums.
På Lördags morgonen åkte jag och måla men orkade inte så mycket för mina aggritioner
var på topp,
ännu en helg.
Så när jag kom hem så gick jag till fotbollsplan och kollade på match !
Gick hem och alla tankar och irritationer blev värre,
ringde mamma och hörde om jag kunde åka till Gävle,
då blev det helt otroligt nog ännu värre.
Men tack och lov fick jag åka till Gävle,
där stannade jag tills Måndagmorgon, behövligt.
Hade en kanonhelg med Jonna-Li och Tor (:
- - - - - - - - - - - - - - -
Resten av veckan har varit rätt bra, gått som smort !
Gjorde ett prov idag och det gick faktist rätt bra,
underbart :D
Men den dagen blev ju genast lite sämre när mitt hjärta stannade i koridoren genom HIT ..
Jag får panik, jag har ångest men ändå inte,
men jag blir så ledsen när jag tänker på hur fel det verkar blivit.

Sen har jag funderat på en sak,
jag har ju haft one-night.stands,
men jag tycker personligen att äre inte mer än sex
så ska man inte mysa som om man ville något mer,
inte prata om så mycket speciellt så ...
Men nu äre gjort och det kommer sitta fast,
som alla andra "idioter" som sitter där.
-

-
Helgen är typ fullbokad,
imorn äre ju skolan som vanligt sen blire Fäla på kvällen,
antagligen cykla dit och hoppas på hämtning hem.
På Lördag äre folkrace i Bränta,
klart man ska dit,
kan finnas snygga killar och bubblorna vinner alltid :D
Fredag eftermiddag ska jag på handledarkurs,
finally !

Kommer ett inlägg till med en låttext snart,
sen kanske jag skriver ett till senare,
nu är Emelie på g igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0