tjugiofyrde maj tjugiohundraelva

Tisdag, redan ...
Snart helg ;)
-
Igår gjorde jag klart en sida på våra köksluckor,
och idag gjorde jag det sista,
men idag när jag var klar åkte jag hem för m
in hosta har nästan tagit livet av mej i natt.
Men igår i alla fall så lånade jag Clara för Alma är sjuk
så tänkte att Eva hade fullt upp med henne då kanske så Clara fick sova hos mej,
och hon sov hela natten :D vaknade en gång av att hon tappade nappen.
Snarare jag som vakna och ville gråta i natt,
pga min hosta, för det går inte att hosta sittande utan måste vika magen på hälften,
drömde även att det var en läkare som sa åt mej att
jag måste hosta så annars kan jag dö elle nå ;o
-
.
När jag kom hem lade jag mej i sängen och vila ett tag,
nu väntas det mat och sen blire plugg för fulla muggar !
Har ju faktiskt svenskaprov imorn,
men hoppas att det kommer gå bra.
-
Men nu ska jag nog gå upp och kolla maten
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0