Tisdag.

Jag minns inte vad jag gjorde i Fredags,
men jag var nykter i alla fall :D haha.
Men i Lördags så sov jag i alla fall lite längre än vanligt,
vaknade kanska runt 8, höhö,
sen var jag över till grannen en sväng och filosoferade lite.
Sen fick vi städa lite för famijen skulle få främmande,
och det gjorde vi snabbt och snyggt ;)
Efter det vare bara till att göra sej i ordning för då kom folket och maten blev klar,
när vi ätit upp så drog jag och Theresia ner på Ljusdal till Jonas för lite fest,
det var lagomt bra och rätt trevligt !
Vid elva gick vi på krogen,
var inte nå folk alls nästan när vi kom dit men det kom några sen,
och bra folk vare (: men lite saker lev för mycket i mitt huve så jag började gå hem vid ett,
sen hämtade mamma och Maria mej när jag kom till kyrkan för dom tyckte synd om mej ( a )
När jag kom hem blev det sängen direkt !

Söndagen vaknade jag vid nio och då hade jag inget planerat precis,
så jag följde mamma ner på jobbet så jag kunde måla lite där i en dörröppning,
men innan jag började så gick jag upp till anna och åt lite frukost,
hon bjöd på scones och friscus juice (: mums !
Sen gick jag iväg på jobbet och målade lite,
sen gick demostrant-tåget förbi och Mattias trodde han skulle få med mej ;) haha.
Hann inte måla klart riktigt så jag fick göra färdigstrykningen på måndagsmorgonen,
efter det åkte jag till skolan.
Hände inte så mycket där, fick tvätta penslar och sånt.
Idag har vi bara fixat lite och målat en ställning till kanoter,
jag och Denise vilket teamwork vi har,
men Kjell var även så snäll så han skjutsa mej, Denise och Amanda på donken idag,
för det varr pitt i anna (pytt i panna) på skolan ! Usch.

Vi fick sluta två idag så jag kom hem rätt tidigt,
enligt mej själv i alla fall eftersom jag brukar komma hem runt fem-sex.
Följde grannen och hämta barnen när jag kom hem sen gick vi till oss och åt våfflor,
våfflor med glass och sylt :D
Nu ska jag nog gå ner och duscha coh krypa ner i min ziperall,
sen äre Desperate och Big brother på tv, mys för mej själv !
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0