tidigare inlägg ....

från någon dag sen kom ut alldeles nyss eftersom det vare något fel.


Jag har i alla fall haft bra dagar nu när jag inte uppdaterat,
det har varit underbart väder och allt har gått bra !
Igår efter skolan så satt vi och sola sen gick vi ner till grannen en sväng,
sen följde Clara med oss hem för vi skulle hem och äta (:
Sen kom fam. Jonsson och massa kompisar till ungarna,
fullt hus tror jag det kallas då :) ?
Sen kom Louise och Christian en sväng och hälsade på,
sen kom kusin med sin familj senare på kvällen,
fick träffa Mollsan på huuuur länge som helst !
Idag när jag kom hem så satt jag ute på altan och gillade läget lite,
men dum som jag är dricker jag för lite vatten så jag gick in och vilade huvet lite,
sen cykla jag och mamma och hämtade lillebror Ludvig hos en kompis.
Efter vägen träffade jag Jonas så jag deala med han att om jag stod för kubbspelet
så fick jag vara med och spela med han och Mattias !
Så då drog vi till Mattias,
där var även Sandra och Linn.
Träffade Ewe,Mimmi och Erik en sväng med,
Ewe med lilla bebismagen, mihi !
-
Strax innan nio åkte jag hem för då började Desperate
och sen vare Big Brother, men det har jag inte sett så mycket av
för jag fick ju en bättre kväll än jag förväntat,
finbesök en sväng ute på gatan (:
Nu ligger jag här i sängen och bloggar,
men magvärk pga all glass man måste äta i finvädret !
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0