this fucking thoughts.

jag har tänk på att ...
nästan/do flesta av mina vänner har pojkvänner,
hur kul liv har jag då liksom ?
Kommer väl aldrig hitta den där jävla killen som är menad för mej,
men jag vill ju ha någon,
någon att bara hålla handen med ibland när man går på "stan",
att ha någon att komma hem till,
någon som håller om mej i sängen när somnar och vaknar.
Ha personen som säger att han älskar mej no matter what !

Tyvärr finns inte den människan för mej riktigt än ? :(
som sagt, ensam kvar.
Jag vill bara gråta,
kommer fan dö ensam förutom mitt barn som jag vill fixa "själv".
För om jag inte sagt det förut så funderar jag på att inseminera mej,
för jag vill ha en typ mörk unge, ursäkta om någon skulle ta illa upp för jag skrev så ?
men så äre faktiskt, jag tycker dom är så sjukt jävla söta,
helst en kille men det är ju sånt man inte kan välja (: hihi.
Och att bero på sånt så kan jag ju säga att mina barn,
(om jag får mer än ett) ska heta Charlie och Lilja !
men nu väntas Desperate,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0