Tankeresa.

Den här bussresan var nog den jobbigaste på länge, jag har tänkt och tänkt. Att jag har det ju ändå bra utan pojkvän för då behöver jag inte vara orolig för om något skulle hända, jag skulle inte kunna bli sårad. Men ändå att få höra att man är fin och veta att någon älskar en för mej skulle ju oxå vara underbart ! Jag är verkligen rädd att bli sårad, utnyttjad och sånt där ! Kanske inte det värsta som hänt mej förut men det tär på mej, som det känns nu kan jag inte bli kär, jag har känslor men inte det där "upp-över-öronen-kär" men jag vill ju. Känna hur det killas i magen när man ska träffas, vara nervös för första kyssen och hålla handen bland folk .. Puss från mej, förvirrade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0