Sköna söndag.

eller ?
Började med att åka på handledarkurs,
den gick ju bra, fick in rätt mycket av att lyssna faktiskt (:
Så jag köpte böcker, körlektioner och internetkoder,
nu äre bara till att vänta på körkortstillståndet :D
Sen äre full fart, inte bokstavligt faktiskt.
Sen tog jag cykeln till mammas jobbe,
dit kom det ett lass med haremsbyxor, klänningar och lite grejs,
jag handlade några byxor, en klänning och en tunika :)
Och en piknikfilt till mamma i morsdagspresent !
-
Sen har vi varit hos Laila nu ikväll och testat alla byxor,
sen tog vi med oss packet till Gustavssons,
Alma tog ett par blå sidenbrallor och Clara blev så kär
i ett par så hon vägrade ta av sej dom fast hon kissat i dom xD
Nu väntar jag på att moster ska komma så kanske hon ska köpa några.
-

The eternal dream,
är att hitta den bästa <3
En som älskar mej,
eller i alla fall tycka om mej en massa i början ( a ''
Ge mej en kille som är mysvillig !
-

Kanske fixar några bilder på mina kläder sen,
men är ju Big Brother utrustning idag med ;o
så får se om jag hinner, annars imorn !
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0