Onsdag.

Kan ju säga att det inte började bra,
drömde i natt först att jag och Denise
måste måla om den där kanotsaken vi målade igår,
sen mellan halv sex och halv sju när jag snooza så drömde jag att det var någon jävla idiot som ville mörda mej, åkte runt mitt hus och försökte hitta mej i något fönster så han kunde skjuta, men jag kröp som en dåre i huset så han fick mej aldrig inna jag vaknade :) men jävligt läskigt vare !
Sen åkte jag bussen som vanligt kvart över sju,
när jag kom ill skolan så vare bara Denise från måleri där,
och tydligen hade vi ingen Svenska efter målarteorin så
skulle haft världens håltimma innan info från nå grejs.
Så vi fick åka hem efter vi vare till Forsa och hämtat och fixat,
ja så jag slutade elva idag.
När jag satt på bussen hem så skrev jag på fejjan att jag slutat tidigt,
då kommenterade grannen att jag skulle gå på körskolan och fixa handledargrejs,
så jag gick med på det då, satt och kallsvettades från Hudik till Ljusdal,
men när jag väl kom fram hade dom lunchstängt !
Så jag passade på att ta en lunch hos mamma då medans jag väntade ännu längre,
efter jag äte gick jag dit och sa att jag ville gå handledarkursen,
så en 22/5 ska jag på det, då ska jag även skriva in mej för körlektioner och det där.
När jag varit där gick jag tillbaka till mamma så sprang vi och handla lite till Williams kalas,
när vi handlat klart gick vi till finess och fikade med Malin, Oskar och William (inte lillebror.)

Blev inte så mycket folk på Williams kalas,
men lagomt mycket för att man skulle bli supertrött ^^
runt åtta så tog jag ena ungen från grannarna och gick hem till dom,
dom var kvar hos oss (:
Clara somnade på två röda, såå mys dom eh barnen Gustavsson <3
Nu äre Big Brother så jag kan inte skriva nå mer,
orkar inte skriva någon tanke jag har i mitt huve idag,
blir bara värre :/
PUSS & KRAM /
(lillebror som vi hade kalas för !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0