Onsdag, dagen mitt i veckan !

snabbt, stabilt och jätte, jättebra !
Hörde just reklamen.


Jag vaknade runt halv sex av ren reflex,
bara för att jag skulle få sova lite längre idag då ..
Men jag somnade om efter ett tag och tvinga upp mej själv vid nio,
så jag ringde Sten och frågade om han skulle på Ljusdal snart,
det skulle han så jag åkte med han på mammas jobb för att
vänta på att Romeo skulle skjutsa mej hem till han.
Sen har jag målat i några timmar,
kunde inte göra så väldans mycket för jag vägrar sitta där i tre timmar,
helt dött.
-
Så efter jag målat gick jag in på Ljusdal för att äta lite och vänta på att mamma skulle sluta,
medans jag väntade gick jag och handlade lite fog och påfyllning till mammas busskort.
När vi kom hem så tog jag och slumra till en sväng,
sen åt v i lite mat ; kycklingnuggets och ris (:
Efter vi ätit bäställde jag och mamma hem en telefon till minste bror,
kommer väl om en vecka kanske ! Spännande.
-
ikväll ville jag spela volleyboll med dom jag brukade spela med för några år sen,
men det var för många människor där och jag orkade inte cykla hem nu på kvällskvisten !
Så jag följde med Jonas till Mattias och nu har vi suttit där hela kvällen,
vi spelade Mario Kart :D WIIIIHOO !
Synd bara att jag kom sist för många gånger.
-
Nu ska jag nog försöka sova för jag ska ju trots allt till skolan imorn,
läsa till naturprov och försöka fixa lite svenska, ohoho ...

-
- Puss
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0