Jag hatar det här,

det här med mej själv,
mina humörsvängningar,
på två röda kan jag blir skitförbannad från överlycklig,
men nu är jag jävligt less på personer som ska vara så jävla trelig ibland
sen nästa gång det är något så är man inte luft värd !
Idioter !
-
Många säger att dom behöver prata med en viss människa ibland,
visst det behöver jag med,
men ingen privat utan en människa med ett speciellt jobb !
Men just nu behöver jag oxå en fylla med kusin,
nästan alla andra är ju så jävla torr när man går ut annars,
och ingen vet vad jag vill göra på krogen !
Joe, Evelina Wåhlén men hon är ju gravid den donnan så
jag vill inte dra med henne på krogen precis :D
_
BAJS, jag skulle fan kunna skriva om mitt liv i ondskauppgiften i Svenskan,
för just nu känner jag vädligt mycket ondska i min kropp !
Varför ska så jävla många av det motsatta könet vara så jävla envis ?!
När man vet att man har rätt,
det förstör bara !!!

Sen så har vi fått våra kläder vi beställde för någon dag sen,
men allt fanns ju inte,
men många saker av mitt fanns :D
Bilder :




:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0