J-ust another day !

Började med sovmorgon,
bussen gick från Tallåsen 08.20,
och nio från Ljusdal (:
-
Hade idrott och Samhälles lektioner idag,
gick rätt bra,
för jag och Amanda hade jätte många rätt på "testet"
om ekonomin i Samhälle :D Kung !
När jag kom hem till Ljusdal så hjälpte jag mamma att handla,
vi skulle ju ha kalas för lilleman med så blev extra mycket saker,
men kan ju säga att fikat var gott !
Jag hann alltså, från fyra till sex, att göra mat, äta, göra tårta och fika,
rätt bra gjort av mej tycker jag,
sen åkte jag med mormor och morfar till Fäla,
dom skulle till Laforsen <3 så dom släppte av mej i Fäla.
Väl i Fäla blev det ju brännboll och kubbspel,
mitt lag vann hela tiden, eller ?!
Ja, ialla fall i brännbollen men i kubben så fuskade killarna,
äckel !
-
Nu ligger jag hemma och äter lite popcorn & kollar på Big B,
har även min älsklingskatt med mej här <3

är hon inte fin ?


-Imorn-
Då har jag planerat att åka på folkrace,
någon mer som ska dit ?
-  -  -
Jag är så less,
allt ska passa dej hela jävla tiden,
alla ska göra som du vill.
Vet du innebörden i ordet familj ?!
- Så jävla glad att om elva dagar ska jag komma ett steg ifrån det,
ett steg ifrån mitt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0