idioti.

Nu har det ju gått längre ner än jag förväntat mej,
ett jävla möte .... Hur jävla ofta händer det liksom ?
Allt bara spårar ut, ingen kan acceptera någon.
Dom blir ledsen för att jag ska flytta,
mitt samvete ligger i botten ..
Det är fan inte meningen att det ska vara så här,
tänk om jag kunde ta dom med mej och smita ?
Men det kan man fan inte heller :o

Min dag har varit bra,
kom till skolan runt nio och då försökte jag mej på körkorts saker men fattade inget,
så jag gav upp och följde med Amanda på dollar,
sen drog vi tillbaka på skolan för att ha Naturkunskap.
Fick där veta att jag blir godkänd om jag fixar omprovet och det sista :D
Så nu äre svenskan som ska fixas imorn,
ett arbete kvar som fattas och sen äre samhälle som gör mej galen.
När jag kom hem så fikade jag med mamma & Maria,
sen blev det mat och efter det gick jag ner till moster så hon kunde hjälpa mej
med körkortspapper och sånt där ! Så nu kommer dom om någon dag !!!!
Sen hjälpte jag morfar och Nisse att bära ut lite av Jonna-Lis saker i släpvagnen,
för hon ska flytta för 5 ggn på 3 år ?! Galet, hihi.
När jag kom hem så hade Ludvig och Manne skruvat ner alla skåpluckor i köket,
för nu ska dom målas ljuuusgråa !
Här ska göras om.
Sen blev det kaos,
så nu ligger jag nere i mitt rum och väntar på att tiden ska gå,
är inge bra på tv idag förutom BB heller.

Imorn ska William följa mej på skolan,
han ska praktisera med en av målarlärarna.
Raffe ska vara med mamma !
Så imorn åker jag och william kvart över sex härifrån,
för han börjar åtta ;)
Och då kan jag passa på att göra lite rester/kompliteringar.

xoxo
död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0