helt tom.

Ja, jag känner mej helt tom i kroppen,
otroligt nog så har jag inte fyge i väg än.
Jag är så arg och less,
förstår inte hur vissa människor tänker !
Om dom i överhuvudtaget tänker ...
Så jävla respektlös mot så många personer,
men ändå ska du framstå att vara så bra och snäll,
du är bara ett svin som älskar dej själv och misshandlar med ord !

Min dag har varit rätt bra,
eller den började inte så bra men blev bättre,
först kommer en viss person och väcker mej runt fem,
men tur har jag att jag för en gångs skull kunde somna om och vaknade sju iställe.
Sen följde jag mamma till Ljusdal för jag skulle till chefen hennes och måla,
men ingen i familjen var hemma så jag följde tillbaka till jobbet,
och där kommer Romeo som om inget hade hänt,
men han kom ju på då att dom glömt att jag skulle och måla.
Så han skjutsade mej till dom och kom då på att han inte had enågon nyckel
så han fick försöka ta sej in först på altan sen garaget,
tur nog funka garaget.
-
Så sen klockan elva till helv tre har jag målat för fullt idag,
men sen tog ju färgen slut och färgaffärn hade stängt idag,
självklart ..
Så jag slutade och åkte till mammas jobb,
Romeo bjöd på mat, fast Laila lagade den !
Sen satt jag där i några timmar eftersom jag inte kom hem på någe vis,
men fick i alla fall sysselsätta mej med något,
gick och handla massa saker till stället (:
-
-
När vi kom hem hoppade jag direkt in i duschen,
sen har jag slappat i mitt rum bara,
tills dom kom ner och sa att det var mat så jag gick upp,
men då hade dom ändå inte gjort någon mat jag äter,
så jag kollade klart på chihuahuan i beverly hills !
Sen började det jävla tjaffset så nu ligger jag nere i min säng och tycker synd om mej själv,
och hatar resten ungefär.
RESPEKTLÖSA MÄNNISKA !

ursäkta mina elaka inlägg men måste få ut mina aggritioner
och samtidigt kunns gråta.
Vill inte gråta inför någon annan,
känner mej svagare då.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0