finslipade popcorn

fick en rätt knas kommentar om mina byxor idag;
Frank - vilka fräsiga byxor !
EvelinaP - ja, dom går säkert att ta av lätt ! xD
det är så här att jag har ätit färdigpoppade popcorn och funderar nu ;
plockar dom ut dom perfekta och sorterar eler blir alla deras popcorn så perfekt ?
Kan ju säga att pga att jag lägger märke till det är för att jag äter först där majset suttit
sen äter jag upp det mjuka,runda grejset ! Någon mer än jag som gört ? :D
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Kan även säga att den nedre bilden har att göra med att jag har gått ner i mitt rum nu,
tänker inte gå upp i onödan.
Fan min hjärna har fan fått kortslutning efter den här dagen,
först sitta och vänta på två prov,
ett G+ och ett "måste göras om..",
sen det jävla busskortet och DU !

Den har jag dealat med Malin nu,
att hennes syster Wilma ska få fixa min designe nått tag,
börjar bli lite smått trött på den här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0