blandade känslor.

Jösses,
min hjärna är i full gång
för jag har haft en underbar dag
men ändå så finns det fortfarande något som fattas mej.
Jag orkar nästan inte ens tänka !

Dagen började med att jag vaknade runt åtta,
helt slut i kroppen.
Så gick upp och satte mej i soffan och mamma såg att jag
var dötrött så hon sa att jag fick vara hemma idag !
annars skulle jag jobbat.
-
Gick sen ut och lekte med grannungarna ett tag,
sen vet jag inte vad jag gjorde,
elle jo, jag lagade mat !
Sen tog jag och Emanuel cykeln ner på Ljusdal,
skulle kolla när Raffe och William skulle spela match,
den vann dom, med 7-1 :D bäste grabbarna.
-
Efter matchen åkte vi till mammas jobb för att kolla hur det gick,
då åt vi mat med på samma gång.
Träffade även Malins föräldrar så jag fick veta att jag får övningsköra med dom,
men vi gjorde en deal, jag ska måla deras altan och balkong i sommar :)
Tur att man cykla, annars skulle man ju bli tjockare ;o
När vi kom hem så passade jag Clara ett tag för Eva skulle skala potatis,
och bustjejen tänkte smita då och Alma sov.
Så jag tog Clara på en cykeltur till mormor och morfar,
var väl kanske där i en halvtimma eller någon,
väntade på att få träffa en av mina morbröder men han ville inte komma !
Så vi åkte hem och då skulle dom äta,
så jag gick hem sen upp till grannen på kullen,
för herrn i huset hade fyllt år så där fick vi fika (:
När vi kom hem var Alma här så gungade lite med henne
sen gick jag hem med henne så hon skulle få sova.
-
När jag kom hem gick jag ner och la mej i sängen,
dumt gjort av mej kanske eftersom tankarna börjar smyga fram ..
Dessa eviga jävla tankar.
Ändå mår jag så bra men jag mår så jävla sämst !
Usch, kan jag sluta tycka synd om mej själv eller.





xOxO


Kommentarer
Postat av: malinlarsson

mina föräldrar gillar dig:)

2011-05-13 @ 23:00:24
URL: http://larssonochpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0