Söndag.

Lovet är på sin sista dag,
men vi på Bygg - Måleri är ju ledig måndag-torsdag den här veckan med ! :D
Jag är ju så grymt rastlös så jag tycker det egentligen det är jättetråkigt med längre lov,
men det är ju jävligt skönt att inte göra något alls med ;)
Kan ju även säga att musik får mej vilja springa tio varv runt jorden.
Tänkte även tala om att det blir massa sjukhus besök framöver ;
Torsdag 17/3 : träffa doktor för att få mag-medicin
Tisdag 29/3 : ultraljud ( jag är inte gravid! )
Tisdag 12/4 : gastroskopi (?)



Ikväll äre BigBrother som väntas, ska bli kul att se vem som åker ut.
Rätt svårt att bestämma vem man vill ska ut ...
Sanna ; jättetråkigt och gnäller över småsaker som en lillunge.
Nicky ; inte så stort fel, men rätt dryg.
Katerina ; skriker och klagar.



Aja, hade väl inte mycket mer att säga ..
kommer mer imorn om mina föräldrar ju ;)
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0